NI LAH BASIKAL FIXIE IDAMAN AQ. DAH LAMA AQ IDAMKAN BASIKAL NIE. SMART GILER... AKHIRNYE,.... AQ... AQ... AQ X DPT POWN... KUMPOL DUIT BNYK2 LAH BAR0O BOLEH BELI FIXIE.. MAKLOMLAH DAH RAYE NIE MESTI LAH BNYK DUIT... SAPE2 YG ADE BASIKAL FIXIE, X PYH LAH NAK BANGGA2... KALO BLH SEDEKAH LAH SKIT FIXIE TU KAT AQ HEHE... AQ MENGAMBIL KESEMPATAN UNTK MNGUCPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN!!! KPD SESIAPA SHJ YG BCA BLOG AQ NIE... WASSALAM..
No comments:
Post a Comment